Blur - Song 2

Igår eftermiddag runt tretiden hände det. Zak och jag kunde äntligen koppla upp våra datorer mot nätet! Saknade Internet... Har fortfarande inte vågat logga in på Bloglovin eftersom säkert 1000 blogginlägg väntar på att antingen ignoreras eller betas av. Vi får se vad jag mäktar med. Har nämligen gått och blivit sjuk. En förkylning är på väg och har redan gjort min hals öm. Dessutom har en visdomstand inflammerat min mun så allting gör väldigt ont. Det gör ont när jag gapar stort, när jag tuggar, när jag snyter mig, när jag pratar. Zak och jag hälsade på hos en svensk tandläkare förut idag och hon förklarade att visdomstanden har vuxit ut helt fel. Och efter att ha fotat lite kan vi inte annat än hålla med: Tanden växer rätt ut mot kinden. Så den 14 december (eller tidigare om de får en lucka) ska den väck! Tills vidare har jag munskölj och en liten fjuttig tandborste att bekämpa infektionen med.

Men nu mina kära vänner är det dags för en rejäl uppdatering! Jag har inte skrivit alla dagar men tänker som så att jag postar allt befintligt material först och sedan sätter jag igång med att dokumentera min nutid. Fyra inlägg om dagen blir bra tror jag. Eller vad tycker ni?

Vill tacka för ert tålamod! Tänk att det tog en hel månad att installera Internet, helt sjukt. Men nu är det november, min mamma fyller år i ytterligare en timma och 40 minuter och jag är redo att berätta om staden som Zak och jag lever i.




Kommentarer
Postat av: Oryx

VÄLKOMNA TILL FRANKRIKE! :D

2009-11-04 @ 00:22:22
URL: http://oryx.blogg.se/
Postat av: Lady Thirty

har nu läst igenom alla nya inlägg! trevligt att du är tillbaka i bloggvärlden och kul att få se hur Paris är :D



kramelikram

2009-11-04 @ 19:34:50
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0