I fotoautomaten...

Jag tänker lite på fotoautomater ibland. Så fort jag går förbi en, letar jag alltid efter bilder och reklamskyltar som indikerar att man kan ta foton i svartvitt. För till en sådan fotoautomat tänker jag släpa med mig min pojke.

Tills vidare får jag nöja mig med La PhotoCabine som verkligen inte är fy skam. För ett tag sedan dök det upp tips om den internetbaserade fotoautomaten lite varstans men det var först i kväll som jag faktiskt vågade mig in i det digitala fotobåset. Och nu vill jag inte lämna det!







Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Fin header!

2009-12-08 @ 18:16:56
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Kanske lite konstig fråga, men - Varför bor du i Paris? Har du bott där hela ditt liv, eller har du flyttat dit på grund av jobb? Nyfiken. :)

2009-12-08 @ 18:18:13
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0