I badet med Frank


Idag har jag invigt badkaret i vår lilla studio. Och till min glädje och förvåning visade det sig vara som skapt för mig! För att hålla huvudet över ytan är det bara att luta sig tillbaka mot den perfekt vinklade badkarskanten och sedan lägga upp fötterna på kanten mitt emot. Inget slit för att inte drunkna. Länge leve små - nej förresten: lagom stora -badkar!

Jag släpade med mig en liten pall in i badrummet också. Och min netbook. Sedan surfade jag in på Youtube och hittade en spellista med Frank Sinatra. Han fick bli mitt sällskap. Och självklart var han en gentleman. Inget sneglande där inte.




Kommentarer
Postat av: julia.

åh! det låter så himlans fint det dära...

2009-12-10 @ 20:32:32
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, så härlig du är!

Men jag förstår inte alls hur man kan sluta vara ett fan av Harry Potter. ;)

Puss!

2009-12-10 @ 21:40:59
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0