Fler önskningar!

Jag vill ha en mysdress från Juicy Couture vilket på sätt och vis är lite konstigt. För jag är ju helt inne i en period då allt ska vara très chic et adorable. Ändå drömmer jag om att få gå klädd i velour från topp till tå à la Hollywoodhemmafru.

Det är något alldeles speciellt över de där mysplaggen. De ser så mjuka ut och får mig att tänka på skräpiga amerikanska filmer som ibland kan vara precis det man behöver se. Fast egentligen är det inte filmerna i sig som jag tänker på utan snarare det till synes enkla tonårsliv som de förmedlar. Det där livet med kompisar i mängder och cheerleadingträningar. För att sälja in plaggen lite extra kan jag även nämna att de skulle vara perfekta att ha till tvätteriet eller när jag köper bröd på morgnarna.



Så snälla tomten, klä mig i velour från Juicy Couture på julafton!




Kommentarer
Postat av: r

vilken förtjusande header du har!

2009-12-06 @ 16:05:13
URL: http://ragnarsdottern.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0